יחסי ציבור לוועדי עובדים

יחסי ציבור לוועדי עובדים

יש לנו פינה חמה בלב לוועדי עובדים. אנחנו מאמינים בעבודה המאורגנת ובזכות האדם להתפרנס בכבוד, ואנחנו משרד יחסי הציבור היחידי בישראל שאחד השותפים להקמתו הקים בעבר וועד עובדים, והשותף השני בו שימש כיועץ התקשורת של ארגון העובדים הגדול בישראל – ההסתדרות.

בנוסף לניסיון העצום שרכשנו בפעילות עם ועדי עובדים, יש לנו ניסיון של שנים רבות בניהול מאבקים ציבוריים וחברתיים.

בזמן סכסוכי עבודה מספק משרד וגנר אסטרטגיה ויח"צ לוועדי עובדים ייעוץ אסטרטגי ותקשורתי כולל. במסגרת זאת, מייעץ צוות וגנר אסטרטגיה ויח"צ לוועד, בתיאום עם הייעוץ המשפטי וארגון העובדים, כיצד להפעיל את התקשורת ככלי ליצירת לחץ על ההנהלה להיעתר לדרישות העובדים, כיצד לנסח את המסרים כדי ליצור סימפטיה ציבורית, איך להגביר את הלחץ על ההנהלה תוך כדי שימוש בכלים ציבוריים חוקיים, ובכלל, כיצד ליצור אסטרטגיה שלמה של מאבק עובדים אפקטיבי. במסגרת זו מספק וגנר אסטרטגיה ויח"צ לוועד העובדים את מכלול השירותים הנדרשים – ייעוץ אסטרטגי, יחסי ציבור ודוברות, ניהול קמפיין בפייסבוק וברשתות החברתיות, כתיבת טקסטים לעובדים, הפקות דפוס ושילוט, ועוד.

ראינו בעבר פעמים רבות כיצד בזמן סכסוך עם וועד העובדים הנהלות מתחילות להשתמש בתקשורת כדי להאשים את הוועד ולהציג את העובדים כחסרי יעילות ותאבי בצע. לכן, גם בזמני שגרה שאין בהם סכסוך עבודה מומלץ לוועדי עובדים להחזיק משרד יחסי ציבור, שתפקידו מתבסס בעיקר על יצירת תדמית חיובית בציבור ובקרב העיתונאים לעובדים,ולוועד ולעומדים בראשו בפרט.

גם בזמן של פעילות שגרתית מספק צוות וגנר אסטרטגיה ויח"צ את מכלול השירותים ההסברתיים והשיווקיים הנדרשים לוועד עובדים – יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי ותדמיתי לראשי הוועד, ניהול הפייסבוק ותכתובות הוועד מול העובדים, עבודות גרפיקה והפקות דפוס ועוד.

לצוות וגנר אסטרטגיה ויח"צ ניסיון רב שנים בעבודה עם מאבקי עובדים וועדי עובדים, החל משנת 2003 בה ליווה מנכ"ל המשרד, תום וגנר, את יו"ר ההסתדרות עמיר פרץ, כיועץ תקשורת מיוחד להסתדרות. בהמשך ליווינו מאבקי עובדים, ועדים וארגוני עובדים, כמו: וועד עובדי כללית משלימה, וועד בקרי הגבולות, וועד עובדי תדיראן מערכות, וועד עובדי חברת NCR, ארגון הגננות, ארגון הנכים בהסתדרות החדשה, ועוד ועוד.

 

טלפון

תום וגנר: 054-8000358

משרד: 077-4228007

פקס: 153-77-4228007

 

אימייל

tom@wg-pr.co.il